فروشگاه نفیس

مجموعه نفیس شما را به خرید بهترین محصولات سِرمه دوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات محصولات متنوع سرمه دوزی

آنچه در این مقاله میخوانید .....

محصولات متنوع سرمه دوزیایده های تولید محصولات سرمه دوزیگسترش صادرات سرمه دوزینحوه سفارش محصولات صادراتی سرمه دوزی
صادرات سرمه دوزی

صادرات محصولات متنوع سرمه دوزی توسط مجموعه نفیس امکان پذیر می باشد. مجموعه ما این امکان را فراهم می آورد تا بتوانیم محصولاتی با کیفیتی مناسب از هنر سرزمینمان ایران به کشور های مختلف صادر کنیم و هنرمندان خود را بیش از بیش مفتخر کنیم.

صادرات سرمه دوزی

محصولات متنوع سرمه دوزی

سرمه دوزی یکی از هنرهای قدیم ایرانی است که تا کنون نیز با سبکی متفاوت ادامه دارد. مجموعه نفیس با هنرمندانی ماهر توانایی تولید محصولاتی جدید را نیز دارا می باشد.
سرمه دوزی در رنگ های مختلفی قابل اجرا می باشد و روی پارچه هایی مختلف از جمله مخمل، جیر، نمد، ترمه و حریر میتواند کار شود.
شما در هر شغلی باشید می توانید یکی از محصولات سرمه دوزی را به یادگار داشته باشید که چند مورد را برایتان ذکر می کنیم:
لوگو شرکت
اسامی کارکنان روی لباس
هدیه های سرمه دوزی که شامل محصولات سرمه دوزی خانگی یا تزیینی میشود
تابلوهای خاص برای چیدمان
و یا هر ایده ای که به ذهن شما می آید.

 

ایده های تولید محصولات سرمه دوزی

با توجه به بروز شدن هنرها، مجموعه نفیس هم از ایده های جدید برای تولید محصولات سرمه دوزی استقبال می کند. برای صادرات سرمه دوزی یکی از ویژگی های مهم محصولات خلاقانه بودن آنها می باشد. برای مثال مشتریانی طرح های موسیقی برای سرمه دوزی سفارش میدهن.

افراد حقیقی و حقوقی که علاقه مند به کار صادرات این محصولات هستند میتوانند با ایده های خلاقانه و آشنایی با فرهنگ کشورهای مختلف در رونق این کار پیشگام باشند.

گسترش صادرات سرمه دوزی

در همه منازل کم و بیش صنایع دستی از کشورمان ایران و حتی صنایع دستی کشورهای دیگر دیده میشود. پس چرا صنایع دستی کشور خودمان در منازل کشورهای دیگر نباشد؟ فقط کافی است با توجه به گستردگی سلایق مردم جهان، ایده هایی جدید برای تولیدات محصولات سرمه دوزی داشته باشیم تا صادرات آنها با استقبال روبرو شود.

صادرات سرمه دوزی

 

ایران منبع هنر و زیبایی می باشد چه بهتر که بتوانیم  با صادرات سرمه دوزی، فرهنگ و هنر کشورمان را گسترش داده و به جهان عرضه کنیم.

نحوه سفارش محصولات صادراتی سرمه دوزی

با توجه به تنوع فراوان محصولات سرمه دوزی، شما با کمی خلاقیت قادر به سفارش محصولاتی خواهید بود که حتی تاکنون تولید نشده است.. هدف ما گسترش بیشتر هنر و فرهنگ ایران به عنوان کشوری با قدمت چندین هزار ساله می باشد. مشاوران مجموعه نفیس آماده همکاری با شرکت های صادراتی و خلاق خواهد بود. خوشبختانه سفارشات به صورت خرد و عمده در این مجموعه پذیرفته می شود.

نفیسه حاجی اقامحمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه نفیس شما را به خرید بهترین محصولات سِرمه دوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.