فروشگاه نفیس

مجموعه نفیس شما را به خرید بهترین محصولات سِرمه دوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده تابلوهای سرمه دوزی وان یکاد

آنچه در این مقاله میخوانید .....

عرضه کنندگان تابلوهای سرمه دوزی وان یکادانواع تابلوهای سرمه دوزی شده ان یکادقیمت تابلوهای سرمه دوزیزمان ارسال تابلوان یکاد سرمه دوزی
تابلو سرمه دوزی وان یکاد

سایت ما مفتخر است که عرضه کننده تابلوهای سرمه دوزی ان یکاد در ایران است. از دیربازتابلووان یکاد یکی ازتابلوهای معنوی برای ایرانیان به حساب می­اید.

تابلوهای سرمه دوزی وان یکاد می­تواند هدیه ای شیک برای دوستانتان یا تابلویی شکیل برای دکوراسیون منزلتان یا برای جهزیه بهترین گزینه باشد.

عرضه کنندگان تابلوهای سرمه دوزی وان یکاد

هنرمندان سرمه دوز در شهرهای مختلف از جمله اصفهان، کاشان، چهارمحال و بختیاری و … به دوخت این اثر هنری به خاطر قدمت بالای این تابلوها مشغولند و آثارمتفاوت با طرح های مختلف وان یکاد با رنگ های متنوع روی پارچه های  ترمه، مخمل و ..می سازند.

که باعث خرسندی ما می باشد  که در راستای عرضه این هنر زیبا، سایت های مختلفی ازجمله سایت مجموعه ما، گام های موثری برداشته اند.

انواع تابلوهای سرمه دوزی شده ان یکاد

شما می­توانید وع نوشتار تابلووان یکاد را براساس حروف نستعلیق یا تحریری یا کوفی، نوع پارچه ورنگ مورد نظرتان،طبق سلیقه خود انتخاب کرده وبه مجموعه ما سفارش دهید.

قیمت تابلوهای سرمه دوزی

تابلوهای سرمه دوزی وان یکاد ازسخت ترین کار روی ترمه به خاطراستفاده از حروف سرمه دوزی شده است که این تابلوها بسیارظریف وزیبا است وروی بهترین ترمه ها صورت می­گیرد.ساخت این تابلوها به خاطرصبروحوصله زیاد دوزندگان کار ودقت بالای انها از ارزش بالایی برخوردار است.در نتیجه قیمت این گونه تابلوها بسته به تراکم بافتشان تفاوت می­کند.

مسلما این تابلوها به خاطرسختی کاروزمان دوخت حروف آن ازقیمت بیشتری برخورداراست. برای اطلاع ازجدیدترین قیمت ها ازطریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

زمان ارسال تابلوان یکاد سرمه دوزی

با توجه به طرح انتخابی و کم کاری یا پرکاری تابلوسفارش دهندگان، زمان ارسال متفاوت خواهد بود. شما می­توانید با توجه به راه های ارتباطی سایت ما از زمان ارسال تابلو و ان یکاد مطلع شوید.اگر به دنبال سایت مطمئنی در این راستا هستید حتما با ما در تماس باشید.

نفیسه حاجی اقامحمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه نفیس شما را به خرید بهترین محصولات سِرمه دوزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.